Корпоративні фільми поділяють на категорії: для широкого використання і різної аудиторії, внутрішнього використання, фільми для партнерів.

Основні етапи:

  • Спочатку треба визначитися з метою фільму - які завдання він буде виконувати, на яку аудиторію розрахований, який ефект планується отримати від його трансляції.
  • Вибір стиля відео. Як правило, вже на цьому етапі потрібні консультації професіоналів.
  • Вибір місця зйомок і тривалість. Неможна перенасичувати такі фільми інформацією, тому що вони стають затягнутими і нудними. Краще цікаво та незвично подати інформацію, для того, щоб глядачам обов'язково захотілося дізнатися більше. 
  • На цьому етапі є можливість скласти повний кошторис проекту.
  • Безпосередньо зйомка і монтаж.